BİRİM HABERLERİ

Kimyagerler Derneği Araştırma Teşvik Ödülü ÇOMÜ’nün

Yayınlandı

-

Türkiye Kimyagerler Derneği tarafından Lisansüstü öğrencilerine verilen “Araştırma Teşvik Ödülü” nü bu yıl ÇOMÜ’den iki öğrenci aldı.

Türkiye genelindeki kimya bölümlerinde yüksek lisans ve doktora programına kayıtlı öğrencilere katkı yaptıkları bilimsel etkinler için ulusal ve uluslararası makaleler, atıflar, kongreler ve görev aldığı projeler değerlendirilerek verilen ödül toplam altı öğrenciye verildi.

Bu ödüllerin ikisini Prof. Dr. Nurettin Şahiner’in danışmanlıklarını yaptığı Doktora öğrencisi Selin Sağbaş Fizikokimya Anabilim dalında ve Alper Yaşar da Polimer Kimyası alanında aldı.

ÇOMÜ’lü öğrenciler ödüllerini, 5. İlaç Kimyası kongresinde gerçekleştirilen törenle aldılar.

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

ÇOK OKUNANLAR

Exit mobile version