BİRİM HABERLERİ

Bayramiç MYO’da Akademik Kurul Toplantısı Yapıldı

Yayınlandı

-

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Bayramiç Meslek Yüksekokulu, 2011–2012 eğitim öğretim bahar yarıyılı akademik kurul toplantısını gerçekleştirdi.

Eğitim öğretim kalitesinin daha iyi bir noktaya taşınabilmesi ve eğitimde aksayan sorunların giderilebilmesinde katılımcı bir yönetim politikası ile herkesin görüşünün alınmasının önemini vurgulayan Yüksekokul Müdürü Yrd. Doç. Dr. Ali Karabayır, geleceğe dönük olarak gerçekleştirilebilecek çalışmalar, projeler hakkında bilgiler verdi. Karabayır, kampus sahasında çevre düzenlemeleri, yürüyüş parkuru, sigara içme alanları oluşturulması ile sosyal, kültürel ve spor alanlarının zenginleştirilmesi sonucu öğrencilerin yaşadıkları kampus havasını iyileştirdiklerini ve bunun sonucunda ise öğrencilerin kampüste daha fazla vakit geçirmelerini sağladıklarını söyledi.

Toplantıda gündeme ilişkin ve gündem dışı çeşitli konularda görüş alışverişinde bulunuldu.

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanır. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.

ÇOK OKUNANLAR

Exit mobile version